ورود ۷ روز استفاده رایگان

مدیریت و زمانبندی ارسال پست

ربات اینستاگرام مدیر هاب، وظیفه ارسال پست زمانبندی شده در اینستاگرام را برای شما انجام میدهد و نیازی نیست شما وقت خود را صرف مدیریت و زمانبندی ارسال پست کنید.

حتی در زمان های خاصی که دسترسی به اینترنت ندارید و یا در مسافرت هستید پیج اینستاگرام شما به روزسانی میشود.

شما میتوانید محتوای خود را از قبل تولید کنید و بعد ثبت آن ها در ربات مدیر هاب زمان ارسال را برای آن ها تنظیم کنید، پست ها نیز در زمان مشخص شده در پیج اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته میشود.

حتی با استفاده از مدیر هاب میتوانید پست های چند ماه بعد خود را نیز برنامه ریزی کنید تا لازم نباشد به صورت تکراری چند بار به پنل خود مراجعه کنید.

با این روش پیج اینستاگرام شما همیشه بروز خواهد بود و افزایش فالوور شما به راحتی انجام میشود.

پست گذاری خودکار اینستاگرام با استفاده از ربات مدیر هاب هم به صورت پست عکس و هم به صورت پست ویدئو است.

آیا اینستاگرام قابلیت زمان بندی پست را دارد؟

اینستاگرام با قابلیت‌ هایی هیجان‌ انگیز و ابزارهایی مخفی پر شده است؛ اما اگر صحبت از زمانبندی ارسال پست در اینستاگرام از طریق اپلیکیشن‌ ها باشد، محدودیت‌ های سفت و سختی وجود دارد.

مهم‌ ترین آن‌ ها این است که وقتی پستی را برای ارسال در اینستاگرام زمان‌بندی می‌ کنید، هرگاه زمان انتخاب‌ شده فرابرسد، باز هم «خودتان» باید عکس را پست کنید.

تنها کاری که اپلیکیشن برای شما انجام می‌ دهد، این است که انتشار عکس را به شما یادآوری کند.

مدیریت و زمانبندی ارسال پست
مدیریت و زمانبندی ارسال پست

استفاده از مدیر هاب برای مدیریت و زمانبندی ارسال پست

با مدیر هاب می توانید در زمان مشخص، پست مشخصی را در اینستاگرام منتشر کنید.

ارسال اتوماتیک پست در اینستاگرام را بدون دانش خاصی، با مدیر هاب آغاز کنید.

مدیر هاب انتخابی برای حرفه ای هاست، هم اکنون ثبت نام کنید، هفت روز رایگان استفاده کنید و مدیریت و زمانبندی ارسال پست را انجام دهید.

مدیر هاب را بیشتر بشناسید !

مدیر هاب پنلی منحصر بفرد با پشتیبانی از چند حساب کاربری در اینستاگرام است که به شما کمک می کند تا بدون نیاز به دانشی خاص و به راحتی بتوانید صفحات (پیج های) اینستاگرام را به صورت یکپارچه و متمرکز و با صرف حداقل زمان و هزینه، مدیریت و بروزرسانی کنید.

مدیر هاب با ابزاری کامل ولی ساده به شما کمک می کند تا سریع و به راحتی پست های خود را با قالبی دلخواه و سفارشی شده بسازید و به صفحات اینستاگرام ارسال کنید.

مدیر هاب مانند یک منشی منظم پست های شما را دقیقا در زمان و شرایطی که تعیین کرده اید به صورت خودکار و طبق زمانبندی (بدون نیاز به آنلاین بودن شما در زمان ارسال) به صفحات اینستاگرام شما ارسال می‌ نماید.

برای ثبت نام در مدیر هاب به صفحه اصلی رفته و از هدیه بی نظیر ما (هفت روز استفاده رایگان) بهرمند شوید.

سایت در حال به روز رسانی می باشد و ممکن است برخی از بخش های سایت موقتا کار نکند.

+