چگونه در اینستاگرام معروف شویم و کاربران را متوجه حضور خود کنیم؟

یکی از پرسرچ ترین سوالات در زمینه شبکه های مجازی، چگونه در اینستاگرام معروف شویم بود.
برای همین دست به کار شدیم تا به شما راه و رسم محبوبیت را آموزش دهیم، با مدیر هاب همراه باشید.

اینستاگرام یک میلیارد نفر کاربر فعال دارد که بسیاری از آن ها به دلیل شهرت ذاتی که دارند، موردتوجه هستند.
اما در این میان برخی کاربران ساده توانستند با استفاده از چند ترفند ابتدایی خود را به اول فهرست محبوب ترین ها، بکشانند.

احتمالا مطلعید در اینستاگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی دیگر ، امکان به اشتراک گذاشتن پست های سایر کاربران وجود ندارد و شما باید با تکیه بر استعدادهای خود در زمینه تولید محتوای جدید بتوانید نسبت به جذب فالوورهای بیشتر اقدام کنید. ما در این مطلب قصد داریم مروری داشته باشیم بر آموزش چگونگی پیمودن این راه و تبدیل شدن به یکی از معروفین در عرصه فعالیت اینستاگرامی:

حساب کاربری زیبا و جذاب به شما اعتبار می بخشد

اولین قدم این است که کاری کنید تا پروفایلتان بسیار عالی به نظر برسد، هیچ کس یک حساب کاربری خالی یا حساب کاربری با عکس‌ های بی‌کیفیت را دنبال نمی‌ کند. اگر می خواهید توانایی‌ های عکاسی‌تان را به نمایش بگذارید باید بهترین عکس‌هایی که گرفته‌اید را در حساب کاربری‌تان به اشتراک بگذارید.

حتی می‌ توان گفت که بهتر است هیچ عکسی پست نکنید تا اینکه بخواهید عکسی بی‌کیفیت ارسال کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که ۱۵ الی ۲۰ تا از بهترین عکس‌ های خود را به اشتراک بگذارید. اگر این تعداد عکس خوب ندارید برای گرفتن عکس‌ های خوب بیشتر تلاش کنید و مطمئن شوید که فقط عکس‌ هایی را می‌ گذارید که چشم‌ ها را به خود جلب می‌ کند.

قبل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید به این نکات توجه ویژه داشته باشید!

اهمیت دادن به عکس پروفایل خود را فراموش نکنید

استفاده از یک عکس هنری برای عکس پروفایل بسیار مهم است، از انتخاب عکس اشیاء برای پروفایل خود خودداری نمایید زیرا باعث می شود دیگران به شما اعتماد نکنند. برای نوشتن علایق شخصی خود در اینستاگرام دست به کار شوید، چرا که این کار به کاربران می فهماند که با چه کسی طرف هستند.

چگونه در اینستاگرام معروف شویم – استفاده از هشتگ

هشتگ ها به عنوان یکی از اصلی ترین رکن های اینستاگرام محسوب می شوند و کمک می کنند تا شما با دیگر کاربران تعامل بیشتری داشته باشید.
برای پست های که می گذارید هشتگ های معینی انتخاب کنید. سعی کنید از هشتگ های استفاده کنید که دیگران در حال استفاده آن می باشند. همچنین اهمیت تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید.

از قدرت جاذبه ویدیو استفاده کنید !!

در مقابل دوربین نترسید! مطمعا باشید هرکس جلوی دوربین تجربه سوتی دادن دارد پس نگران نباشید و سعی کنید ویدیوهای باکیفیت بسازید اگر کار شما عالی باشد و مردم نیاز به تخصص شما دارند و تا میتونید ویدیو درست کنید و در پیج اینستاگرام خود بگذارید ولی الآن می ‌پرسید که اینستاگرام تا ۶۰ ثانیه اجازه‌ی آپلود ویدیو رو میدهد بعد چکار کنیم؟

مشکلی نداره شما یک کانال تلگرام راه‌اندازی کنید و ویدیوهای کامل را در کانال تلگرام خود قرار دهید مردم با دیدن ویدیوی اینستاگرام شما اگر مایل به ادامه ویدیو بودند به کانال تلگرام شما مراجعه می ‌کنند.

نکاتی که باید بدانید

اگر از لپ ‌تاپ یا کامپیوتر برای ورود به اینستاگرام استفاده می ‌کنید، نمی ‌توانید عکس جدید در این شبکه بارگذاری کنید بلکه فقط می‌توانید عکس‌ های دیگران را لایک کرده یا کامنت بگذارید.

عضویت در اینستاگرام بسیار ساده است؛ شما یک تصویر را برای پروفایلتان انتخاب کرده و یک توضیح کوتاه در مورد خودتان می‌نویسید یا می‌توانید وب‌ سایتتان را در آن معرفی کنید.

پس از باز کردن اکانت باید به نکات امنیتی توجه کنید. پروفایل اینستاگرام به صورت پیش فرض در حالت قابل مشاهده برای عموم قرار دارد، یعنی هر کسی که اسم شما را جست و جو کند، می‌تواند عکس‌های شما را ببیند.

البته جای نگرانی نیست، زیرا تولیدکنندگان این نرم افزار به حریم خصوصی کاربران توجه کرده‌اند و شما می‌توانید در قسمت تنظیمات پروفایل، نمایش عکس ‌های خود را خصوصی کنید. در این صورت فقط کسانی که با اجازه شما به صفحه اینستاگرام دسترسی دارند، می ‌توانند عکس‌ هایتان را مشاهده کنند. علاوه بر این شما می ‌توانید در قسمت گزینه‌ ها بقیه تنظیمات اینستاگرام خود را از قبیل صدای پیغام ها، اشتراک‌ گذاری و امکان ذخیره کردن و … را تنظیم کنید.

در نوار پایین صفحه اینستاگرام دکمه وسط مربوط به شروع عکاسی یا فیلم برداری است. شما می‌توانید در این قسمت در لحظه عکاسی یا فیلم برداری کنید یا از عکس‌ های موجود خود، یکی را به اشتراک بگذارید.

بازایابی اینستاگرام

برای ارسال پست های خودتان زمانبندی داشته باشید

ارسال پست در اینستاگرام با روند زمانبندی و طبق برنامه، یک دیسیپلین به حساب می آید.
سعی کنید روزانه در ساعتی مشخص تصویری را آپلود کنید.
کم کم خواهید یافت که چه زمانی بهترین گزینه برای ارسال مطالب شما است.
طبق تجربیات ما، عموما کاربران اینستاگرام در ساعات اولیه روز کمتر فعالیت می کنند، اما در اوقاتی مثل بعد از نهار و قبل از خواب شب، بیشترین ترافیک را در اینستا خواهید یافت و مسلما بیشترین لایک را خواهید گرفت.

شما با استفاده از مدیر هاب می توانید مدیریت و زمانبندی ارسال پست را انجام دهید.
فقط کافیست ثبت نام کنید و ۷ روز استفاده رایگان داشته باشید.

ایده پردازی برای شروع یک کسب و کار آنلاین