فیسبوک یکی از قدیمی ترین شبکه های اجتماعی است که هر روز تغییرات زیادی میکند و به همین دلیل باید اطلاعات جدیدی از آن یاد بگیرید.

در این مطلب آموزش چند ترفند از فیسبوک را برای شما آماده کرده ایم.

با مدیر هاب همراه باشید.

آموزش شبکه های اجتماعی

آموزش چند ترفند از فیسبوک

– پیدا کردن مکان‌ های جالب در اطراف محلی که هستید
از طریق برنامه این شبکه اجتماعی روی موبایل می‌توانید با انتخاب گزینه Nearby Places ، از مکان‌های جالب اطرافتان مطلع شوید. مکانهایی مثل کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و غیره. این ویژگی در سفر به جاهایی که تا به‌حال نرفته‌اید، واقعا به کار میاید.

 

– عدم اجازه به تگ کردن
اگر دلتان نمی‌خواهد در عکس‌هایی که دوستانتان به اشتراک می‌گذارند تگ شوید، می‌توانید این امکان را از آنها بگیرید. به تایم لاین بروید و بخش Tagging را در تنظیمات فیسبوک بیابید و از آنجا تنظیمات تگ شدن را تغییر دهید. از این پس هر زمان که از طریق یکی از دوستانتان تگ شدید، فیسبوک برایتان نوتیفیکیشن می‌فرستد و اجازه شما را می‌خواهد.

 

– ویرایش عکس‌ها پیش از پست کردن آنها – آموزش چند ترفند از فیسبوک
اخیرا کاربران فیسبوک می‌توانند پیش از ارسال هر عکسی روی نیوز فید در دو برنامه ویژه اندروید و iOS، تصاویر خودشان را با دودل و از طریق دکمه Edit تغییر دهند و روی آنها هر شکلی که دلشان می‌خواهد، بکشند.

آموزش فیسبوک

 

– قرار دادن ویدیو به‌ جای عکس پروفایل
یکی از جدیدترین ویژگی‌های اضافه شده به فیسبوک قرار دادن تصاویر متحرک به جای عکس پروفایل است. البته این ویژگی فعلا فقط برای برنامه فیسبوک iOS قابل دسترس است. کاربر می‌تواند یک ویدیوی ۷ ثانیه‌ای گرفته و روی عکس پروفایلش قرار دهد.

آموزش فیسبوک

ثبت نام در مدیر هاب برای مدیریت شبکه های اجتماعی

شما می توانید به راحتی و بدون دانش خاص، پست های خود را در شبکه های اجتماعی تنظیم و زمانبندی کنید تا بدون نیاز به آنلاین شدن شما، آن ها در صفحات شما منتشر شوند.

مدیر هاب این امکان را برای شما فراهم می کند که به تجزیه و تحلیل مدیریت خود در شبکه های اجتماعی بپردازید و نقاط ضصف و قدرت خود را شناسایی کنید.

امکانات هر یک از شبکه‌های اجتماعی را در پلتفرم مدیریت و آنالیز شبکه‌های اجتماعی مدیر هاب مشاهده نمایید.