اشتراک گذاری استوری منشن شده در اینستاگرام

اشتراک گذاری استوری منشن شده یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام است، برای شناخت بیشتر این قابلیت مدیر هاب را همراهی کنید!

هنگامی که شما فردی را، در استوری اینستاگرام خود منشن می کند، این کار در پیامی به آن فرد اطلاع داده می شود.

در حال حاضر اینستاگرام قابلیت جدیدی را معرفی کرده است که اگر شما شخصی را در استوری خود منشن کنید، این فرد گزینه اشتراک گذاری آن استوری را در حساب کاربری خود در اختیار خواهد داشت.

زمانی که فردی شما را در استوری خود منشن می کند، شما یک پیام در دایرکت خود دریافت می کنید، و حالا می توانید گزینه ای را مشاهده کنید که به شما اجازه می دهد آن محتوا را به استوری خودتان اضافه کنید.

با ضربه به آن می توانید استوری را به عنوان یک استیکر مشاهده کنید، شما می توانید اندازه آن را تغییر دهید، بچرخانید و از ابزارهای خلاقانه مانند متن یا استیکرها بر روی آن استفاده کنید.

زمانی که دنبال کنندگان شما استوری را ببینند، نام کاربری شخصی که ابتدا استوری گذاشته بود، برای آنها به نمایش در می آید و می توانند با زدن ضربه به آن به صفحه آن فرد بروند و در صورت تمایل آن را دنبال کنند.

مطالب سودمند:

چند ترفند مهم اینستاگرامی

 

په کسانی میتوانند اشتراک گذاری استوری را انجام دهند؟

همانطور که اینستاگرام اعلام می کند این مورد در مورد کاربرانی ممکن خواهد بود که حساب کاربری عمومی دارند.

این به این معناست که اگر دوست شما یک حساب خصوصی داشته باشد و شما را در استوری خود منشن کند، مسلما نمی توانید این استوری را به اشتراک بگذارید زیرا آن خصوصی است.

در غیر این صورت به راحتی می توانید استوری را به اشتراک بگذارید.

اینستاگرام تنها چند تغییر کوچک و قابلیت های جدید برای استوری معرفی کرده است، برای مثال به کاربران اجازه می دهد تا پست ها را در قالب استوری مجددا به اشتراک بگذارند که ما فکر می کنیم همان قابلیت regram اینستاگرام باشد.

مدیر هاب یک مجموعه کامل برای مدیریت پست های اینستاگرام است، با کمک مدیر هاب میتوانید به تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی بپردازید.

همین حالا به صفحه اول بروید، ثبت نام کنید و ۷روز استفاده رایگان هدیه بگیرید.