دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام

کمی قبل تر، به جای تب اکسپلور اینستاگرام، تب پاپیولار یا محبوب وجود داشت.
این دو تب تفاوت زیادی با هم دارند.
در پاپیولار اینستاگرام، پست های محبوب در جهان و پست هایی که بیشترین لایک را از آن خود کرده بودند نمایش داده می شد.

مشکل این بود که سلنا گومز به خاطر تعداد لایک بالا، همیشه درصدر بود و از این طریق لایک بیشتری هم می گرفت و پایین نمی آمد!

برای رفع این مشکل، اینستاگرام تب اکسپلور را معرفی کرد که برخلاف صفحه پاپیولار، محتواهایی را نشان می داد که براساس علایق هر کاربر شخصی سازی شده بود! با مدیر هاب همراه باشید تا این تب را بیشتر بشناسید.

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

از آنجا که صفحه اکسپلور اینستاگرام برای قرار گرفتن محتوای پیج در معرض دید تعداد زیادی از مخاطبین کاربرد دارد پس فرصت مناسبی برای معرفی برند بشمار می رود. این قابلیت برای برندها بسیار سودمند و مفید خواهد بود. زیرا از این طریق می توانند محصولات و خدمات خود را به حوزه وسیعی از مخاطبین اینستاگرام معرفی کرده و در راستای جذب فالوور اقدام کنند.

چه کاربردی دارد؟

اکسپلور اینستاگرام یکی از تب های اینستاگرام است که در آن پست های پیشنهادی به کاربر ارائه می دهد.

اما این پیشنهاد بر چه اساسی به کاربر نشان داده می شود؟

اینستاگرام در اکسپلور، تمامی تلاش خود را می کند تا پست هایی را به کاربر نشان بدهد که علاقه دارد!

برای مثال اگر کمی دقت کرده باشید، محتوای کلی اکسپلور اینستاگرام شما مشابه محتوای صفحاتی است که فالو کرده اید و یا پست هایی است که لایک کرده اید.

درواقع اگر بخواهیم کمی دقیق تر به این موضوع نگاه بکنیم، در پایین پست هایی که در صفحه اکسپلور اینستاگرام نمایش داده می شود، عبارت هایی را مشاهده می کنید، مانند :

– عکس هایی که لایک کردید.
– پست هایی که سیو کردید.
– اکانت هایی که با آنها تعامل دارید.
– افرادی که فالو کردید.
– ویدیوهایی که مشاهده کردید.

برای مثال اگر واینرهای اینستاگرامی را فالو کرده باشید و پست های آنها را لایک کنید، اینستاگرام اینطور برداشت می کند که به فعالیت های آنان علاقه دارید، پس از مدتی متوجه می شوید که بیشتر پست های اکسپلور شما متعلق به این افراد و کلیپ های طنز آن ها است!

در واقع صفحه اکسپلور اینستاگرام طراحی شده است تا به کسب و کارها در بیشتر دیده شدن کمک کند. حتما می پرسید چه کارهایی انجام دهیم تا پست ما در اکسپلورر دیده شود؟ در ادامه به شرح مفصل این مورد می پردازیم.

 

 

شما با ثبت نام در مدیر هاب، علاوه بر تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی، میتوانید از خدمات بسیاری بهره مند شوید.

مدیریت و زمانبندی ارسال پست در شبکه های اجتماعی توسط مدیر هاب، با بالاترین حساسیت ها انجام می شود و نیازی به دانش خاصی ندارد.

برای ثبت نام به صفحه اصلی بروید و هفت روز استفاده رایگان هدیه بگیرید.

 

دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام

اینستاگرام چگونه به علایق ما پی می برد ؟

اینستاگرام داده و اطلاعاتی از شما جمع آوری کند تا بهتر شخصیت و علایق شما را بشناسد و بهتر بتواند شما را در اکسپلور خود، راضی کند! درواقع، محتویات کلی صفحاتی که دنبال کرده اید، پست هایی که لایک کرده اید و پست هایی که برای آنها کامنت گذاشته اید را بررسی و چندین برابر آنها را در اکسپلور اینستاگرام به شما نشان می دهد!

با اینکار شما تجربه بهتری از اینستاگرام خواهید داشت و هر قسمتی از اینستاگرام را که باز کنید، محتوای دلخواهتان را می بینید و این موضوع از لحاظ روانی روی شما تاثیر گذاشته و شما را وادار به استفاده بیشتر از آن خواهد کرد.

حتما دقت کرده اید که اگر تب اکسپلور را باز کنید، بستن آن با خداست! معیار بیشتر الگوریتم های اینستاگرام که براساس آن پست محبوب میان کاربران را مشخص می کند، این است که : هرچه یک پست، در مدت زمان کمتر، بازدید و تعامل بیشتری را دریافت کند، آن پست محبوب تر می باشد!

نکته: اینستاگرام به صورت پیش فرض سلیقه شما و دوستانتان را یکسان در نظر می گیرد. بنابراین ممکن است با انجام این کار باز هم پست هایی را مشاهده کنید که مورد سلیقه شما نیست.

چگونه به دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام کمک کنیم

محتوای نا مربوط تولید نکنید

اکسپلور اینستاگرام بر اساس علایق مشترک افراد شکل می گیرد و برای این که علایق مشترک با پست های ما ایجاد شوند باید پست های ما به صورت متمرکز راجع به یک موضوع خاص یعنی موضوع اصلی صفحمون باشد و پست های غیر مرتبط را در صفحه منتشر نکنیم.

هشتگ های مرتبط قرار دهیم

هشتگ ها زیر پست ها به اینستاگرام این کمک را می کنند که با توجه به علاقه مندی های افراد پست های مرتبط را با آنان در صفحه اکسپلور نمایش دهند به همین خاطر شما می توانید با قرار دادن هشتگ های مرتبط و صحیح شانس خود را برای نمایش گذاشته شدن در صفحه اکسپلور افزایش دهید.

دقت داشته باشید هشتگ های غیرمرتبط با پست هم میتواند برای پیج مضر باشد.

تگ کردن برندها و صفحه های مرتبط

با تگ کردن برندهای مرتبط و یا صفحه های مرتبط با پست، اینستاگرام پست ما را با علایق دنبال کننده های صفحه خاص مشترک می داند و شانس ما را برای نمایش داده شدن پست برای دنبال کنندگان آن صفحه افزایش پیدا می کند، دقیقا شبیه کاری که بلاگرها در پست ها انجام میدهند.

دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام

دیده شدن پست در سرچ اینستاگرام – با کاربران در تعامل باشید

مهم ترین چیزی که میتواند پست ما را در صفحه اکسپلور نمایش بدهد با توجه با الگوریتم اینستاگرام بالا بودن میزان تعامل پست در دقایق اولیه انتشار پست هاست، کارهایی مثل پاسخ دادن به کامنت ها یا درخواست تعامل در کپشن پست مثل پرسیدن سوال و… میتواند به افزایش تعامل پست در دقایق اولیه کمک کند.

Powerlike  دریافت کنید

لایک شدن پست ها در دقایق اول توسط صفحه هایی با دنبال کننده های بالا و موضوع مرتبط باعث میشود که شانس پست برای به نمایش گذاشته شدن برای دنبال کنندگان آن صفحه ها افزایش پیدا کند.

برای این کار میتوانید با صفحه هایی که موضوعشان با شما همسان است شروع به همکاری و پست های یکدیگر را در دقایق اولیه انتشار لایک نمایید.

 

اگر به دنبال یک ادمین پیج اینستاگرام حرفه ای برای دیده شدن هستید، همین حالا با مدیر هاب تماس بگیرید.