مخفی کردن استوری در اینستاگرام

مخفی کردن استوری در اینستاگرام کار سختی نیست، فقط کافیست با مدیر هاب همراه باشید و مقاله پیش رو را تا انتها مطالعه کنید.

اینستاگرام این روزها به یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین اپلیکیشن‌های موبایلی و مبتنی بر شبکه اجتماعی تبدیل شده است. یکی از ویژگی‌های بسیار عالی اینستاگرام مربوط به قابلیت‌های آن می‌شود.

قابلیت‌های این اپلیکیشن روز به روز در حال افزایش هستند و تیم توسعه دهنده اینستاگرام سعی می‌کند تا همواره با به روز رسانی‌های مکرر بهترین امکانات و قابلیت‌های ممکن را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار دهد.

اگر فقط یک بار از قابلیت استوری اینستاگرام استفاده کرده باشید به طور حتم به آن علاقمند شده اید و تمایل خواهید داشت سایر تنظیمات آن را نیز بررسی کنید. برای مثال شاید دوست داشته باشید بدانید چگونه می توان مشخص کرد چه کسانی استوری های شما را ببینند.

با توجه به این موضوع، اینستاگرام ها تصمیم گرفته است نحوه تغییر دادن تنظیمات استوری اینستاگرام را شرح دهد تا به راحتی بتوانید روش های مخفی کردن استوری و حذف کردن استوری های خود را فرا بگیرید.

چگونه استوری اینستاگرام را مخفی کنیم ؟

مطمئنا خیلی از کاربران علاقه ندارند استوری هایشان برای همه افرادی که او را فالو کرده اند نمایش داده شود.

به همین منظور اینستاگرام امکانی را فراهم کرده است تا بتوانید مشخص کنید چه کسانی نباید استوری های شما را ببینند.

پس از وارد شدن به اینستاگرام وارد تنظیمات می شویم (به ترتیب تصاویر عمل کنید)

 

 

گزینه ی مشخص شده نشان می دهد که شما استوری خو را از ۰ نفر مخفی کرده اید آن را انتخاب کنید.

مخفی کردن استوری
مخفی کردن استوری

افرادی که میخواهید استوری شما از آن ها مخفی نگه داشته شود را انتخاب کنید سپس تیک مشخص شده را لمس کنید تا عملیات پایان یابد.

مخفی کردن استوری

 

مخفی کردن استوری از لیست بیننده ها

یک راه ساده تر نیز برای مخفی کردن استوری ها وجود دارد و آن هم انتخاب اکانت مربوطه از لیست بیننده های استوری های خودتان میباشد به این صورت که هنگامی که شما استوری در پیج خود منتشر میکنید بعد از چند لحظه پیج هایی استوری های شما را مشاهده میکنند که در بین مشاهده کننده ها اگر میخواهید اکانتی را از مشاهده دیگر استوری های خود که در آینده منتشر خواهید کرد بازدارید، کافی است آیکون سه نقطه مانند مربوطه به آن پیج را لمس و در کادر باز شده گزینه hide story انتخاب کنید تا آن پیج از این به بعد استوری های شما را نتواند ببنید.

 

معرفی برخی از خدمات مدیر هاب

تامین امنیت اینستاگرام

تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی