امروز هم به بهانه مقاله (( وضعیت فعالیت کاربران در اینستاگرام )) پیش شما آمده ایم تا به اطلاعات آموزش اینستاگرام شما کمک کنیم.

پس با ما همراه باشید و این مقاله کاربردی را از دست ندهید!

آیا تا کنون برایتان پیش آمده است که برای کسی در اینستاگرام پیام فرستاده اید و چند روز پاسخی دریافت نکنید؟ این وضعیت همواره با این سوال همراه بوده است که آیا شخص عمدا پیام شما را نخوانده است یا اینکه به اینستاگرام خود دسترسی نداشته است؟

با آپدیت جدید اینستاگرام این مشکل نیز حل شده است. با ویژگی وضعیت فعالیت یا اصطلاحا “activity status” ، آخرین باری که شخص مورد نظرتان در اینستاگرام آنلاین بوده و فعالیت کرده است ( یا اصلاحا لست سین – Last seen ) نشان داده می شود. علاوه بر این چراغ سبز رنگی که در دایرکت کنار پروفایل بعضی افراد می بینید به معنای آنلاین بودن آن فرد در آن لحظه است.

این ویژگی جدید گامی جلوتر از سین کردن ( خوانده شدن) در اینستاگرام است. با این امکان شما می توانید به فالوورهای خود امکان دهید که بدانند شما در دسترس آن ها هستید و می توانند با شما ارتباط برقرار کنند. قابلیت مشاهده وضعیت آخرین فعالیت افراد باعث ارتباط بهتر فالوورها و حس اطمینان و اعتماد آن ها می شود. این یک مزیت ویژه برای مدیریت پیج های کسب وکاری در اینستاگرام است.

البته دقت داشته باشید که این یک گزینه دلخواه است. در صورتی که مایل نیستید دیگران آخرین وضعیت فعالیت شما را ببینند می توانید ان را خاموش کنید. دقت کنید در صورت خاموش کردن activity status ، شما نیز قادر به مشاهده وضعیت فعالیت دیگران نیستید.

آموزش اینستاگرام

فعال / غیر فعال سازی  وضعیت فعالیت ( activity status )

وضعیت فعالیت برای همه کاربران به طور خودکار روشن است. اما اگر نیاز دارید آخرین فعالیت خود را خاموش کنید، باید به پروفایل خود بروید. روی نماد همبرگر، در بالا سمت راست ضربه بزنید. تنظیمات خود را باز کنید و از بین گزینه های موجود activity status را پیدا کنید. دکمه وضعیت را به حالت خاموش تغییر دهید.

 

ثبت نام در مدیر هاب برای مدیریت شبکه های اجتماعی

می دانستید شما می توانید برای مدیریت آسان شبکه های اجتماعی خود در مدیر هاب ثبت نام کنید و هر تعداد اکانتی که دارید را تحت سلطه قرار دهید؟

کار با این پلتفرم نیاز به هیچ آموزش خاصی نداشته و ما مطمئنیم شما می توانید با این پلتفرم در افزایش برندینگ خود موفق شوید.

همین حالا ثبت نام کنید و هفت روز استفاده رایگان هدیه بگیرید.

برای مطالعه مطالب بیشتر در زمینه آموزش شبکه های اجتماعی به بخش وبلاگ وب سایت مراجعه کنید.