اگر شما در اینستاگرام اکانتی دارید و انتظار دارید که روزانه با افزایش فالوور های خود مواجه باشید، با راه حل هایی که گفته شده؛ قطعا به مرور زمان شاهد افزایش فالوور و به خصوص افزایش ویو و لایک پست های اینستاگرامی خود خواهید بود. اما ما از چه راه هایی می توانیم برای افزایش بازدید پیج خود قدم برداریم؟ با مدیر هاب همراه باشید!

۱.افزایش فروش محصولات و تبلیغ آنها

یکی از مهم ترین کارکردهای اینستاگرام، افزایش فروش محصولات است. اگر می خواهید محصولات خود را بیش از پیش به فروش برسانید، چاره ای جز این ندارید که بازدیدکنندگان پست های خود را بالا ببرید. با این کار نه تنها محصولات خود را تبلیغ می کنید، بلکه برخی از این بازدیدکنندگان تبدیل به خریدار های دائمی شما نیز می شوند

۲. برند سازی

یکی از راه های موفقیت در بازاریابی در هر نوع بازاری، شناخت و رضایت مردم از یک محصول و از یک برند خاص می باشد. اگر بازاریابی به صورت معمولی و حرفه ای را شروع کرده باشید، قطعا با بازاریابی دهان به دهان آشنا شده اید. در واقع یکی از راه های موفقیت در فروش، شناخت عموم و تبلیغ شدن برند شما از طریق خود مردم یعنی به صورت تبلیغ فرد به فرد می باشد. به وسیله ی ساخت برند می توانید افزایش بازدید اینستاگرام خود را رقم بزنید.

دقت داشته باشید یکی از پراهمیت ترین عامل ها در افزایش بازدید اینستاگرام برندسازی می باشد که برند شما نسبت به برند های دیگر برجسته تر شود. در کل اهمیت برند سازی با شناخت مردم ورضایت آنها از محصولات ارائه شده آن برند، ایجاد می شود. در حوزه ی شناخت مردم نسبت به محصولات، راهکارهای زیادی پیش روی ما وجود دارد.

۳. افزایش ترافیک سایت

یکی از قابلیت های مهم در اینستاگرام امکان جاگذاری لینک سایت و یا کانال های تلگرامی در بیو و قسمت استوری اینستاگرام می باشد. در واقع با افزایش بازدید پیج، امکان لمس و کلیک خوردن لینک جاگذاری شده شما در قسمت بیو بالا می رود و در پی آن باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد.

افزایش بازدید اینستاگرام

اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت های فراوانی دارد که تیم پشتیبانی از این نرم افزار به صورت دوره ای ویژگی های جدیدی را به آن اضافه می کند. کار با برخی از این قابلیت ها بسیار آسان بوده و تنها

نیاز است که در زمان مشخص و با خلاقیتی بیشتر از آن استفاده کنید. استوری، پست، کپشن، هشتگ و… از مواردی هستند که شما را در داشتن فالوور های بیشتر یاری می کنند.

۱. نام کاربری خود را قوی بسازید :

اگر به تازگی می خواهید پیجی بسازید، دقت داشته باشید که اولین نکته در شروع کار، نوشتن یک نام کاربری مناسب است که ارتباط شما با دیگر افراد را رقم می زند. نام کاربری حتما باید شاخصه های مناسبی داشته باشد. هر چه نام کاربری خود را قوی تر بسازید، مسلما سرعت افزایش بازدید اینستاگرام شما چند برابر خواهد شد.

  • کوتاه باشد: حتما از یک نام کابری کوتاه استفاده کنید که بتواند به راحتی در ذهن کاربر ماندگار شود.
  • به هم پیوسته باشد: حدالامکان از امکاناتی چون آندرلاین، نقطه، ویرگول و اقسامی از این قبیل استفاده نکنید.
  • مرتبط با موضوع پیج باشد: به عنوان مثال در نظر بگیرید که پیجی مربوط به پوشاک دارید، کلماتی مثل خوش دوخت، طراح بسیار مناسب هستند چرا که به این حوزه مربوط هستند.

حتما بر فرهنگ مکان مخاطبان خود آشنایی جزئی داشته باشد: به عنوان مثال اگر در حوزه ی لباس های کردی فعالیت می کنید، تا حدودی اصطلاحات رایج پوششی آن ها را بشناسید تا بتوانید نزدیک ترین واژه به گفتمان آن ها را انتخاب کنید. از این کار اصلا نترسید. اصلا نیاز نیست که ساعت ها مطالعه داشته باشید. به راحتی می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت به واژه های بسیاری دسترسی پیدا کنید.

نکته: اگر هم اکنون نام کابری خود را ساخته اید، اصلا نگران نشوید. شما می توانید تمرکز خود را بر روی بیو و دیگر امکانات که در ادامه گفته خواهد شد، قرار دهید.

افزایش بازدید اینستاگرام

۲. پروفایل پیج را جذاب کنید :

دقت داشته باشید که نام کاربری و پروفایل پیج اولین تیر هدفی هستند که شما به سمت مخاطب پرتاب می کنید. این دو مقوله در افزایش بازدید اینستاگرام بسیار اثر گذار هستند. مخاطب در هر زمانی سریعا به نام کاربری و پروفایل شما دقت می کند. در ساخت پروفایل شاخصه های زیر را دقت کنید.

اندازه ی تصویر: محل قرارگیری پروفایل اینستاگرام به صورت دایره ای است. حتما توجه داشته باشید که عکس قرار گرفته بتواند وضوح و نگاه جامعی را به مخاطب ارائه کند. خیلی پیش آمده است که کاربر زمانی که عکسی را در صفحه ی پروفایل قرار می دهد، مقداری از تصویر دیده نمیشود. حتما به قوانین اینستا در اندازه ی تصویر دقت کنید.

کیفیت تصویر: برخی از کاربران به دلیل اندازه ی کوچک پروفایل دقتی به میزان کیفیت تصویر نمی کنند. در صورتی این موضوع به شدت بر روی کابر اثر گذار است. تا آن جا که می توانید تصویری با کیفیت قرار دهید؛ چرا که این موضوع حرفه ای بودن شما را به مخاطب می رساند.

نکته: برای عکس برداری سعی کنید از دوربین استفاده کنید.

موضوعیت تصویر: تصویر قرار داده شده حتما باید با موضوع پیج همخوانی داشته باشد. اگر پیج در زمینه ی لوازم آرایشی فعالیت دارد، تصویری قرار دهید که در نگاه اول این موضوع را به کاربر تفهیم کند.

 

آموزش شبکه های اجتماعی

آموزش تامبلر

۳. بیوگرافی عالی بنویسید :

بسته به صفحه خود بیوگرافی بنویسید: با نوشتن یک بیوگرافی مناسب که مربوط به موضوع صفحه باشد، میزان حرفه ای بودن شما مشخص می شود. به این صورت که اگر می خواهید کالایی را بفروش برسانید در مورد آن کالا بنویسید تا مخاطب از موضوع و هدف پیچ شما مطلع شود.

لینک: بخش بیوگرافی یک ویژگی بسیار عالی و منحصر به فرد نیز دارد، در این بخش می توانید یک هایپر لینک به وب سایت های دیگر قرار داده تا دنبال کنندگان خود را به مکان دیگری غیر از صفحه خود منتقل کنید. این بخش به ویژه برای صفحه های تجاری بسیار عالی می باشد.

جذاب بنویسید: در نوشتن بیوگرافی حتما از کاراکتر ها و ایموجی ها استفاده کنید. استفاده ی به جا و درست از شکلک ها و ایموجی ها، خلاقیت شما را نشان می دهد. ایموجی ها و شکلک ها از هزاران کلمه قدرتمند تر هستند و هدف و منظور جمله را به مخاطب القا می کنند.

اندازه : بیوگرافی حداکثر می تواند شامل ۱۵۰ کاراکتر باشد، پس تا می توانید از این تعداد به خوبی استفاده کنید.

۴. موضوع پیج را مناسب و پر مخاطب انتخاب کنید :

انتخاب موضوع پر طرفدار و محبوب، می تواند شما را در داشتن یک پیج با بازدید بالا کمک شایانی کند. از این رو حتما موضوعات مختلفی را بررسی کنید. حتی به پیج رقیب های خود یا اکانت هایی که در حال تولید محتوا در راستای همان موضوعی می باشند که شما هم می خواهید بر اساس آن، پیج خود را مدیریت و تولید محتوا کنید؛ پیدا کرده و آن ها را بررسی کنید

در این بین سعی کنید موضوعی را برای پیج خود انتخاب کنید که مخاطب های زیادی داشته باشد. در بررسی های خود دیده اید که چنین موضوعاتی در اینستاگرام موفق شده اند و بازدید و لایک مناسبی را به همراه داشته اند. موضوعات طنز و کمدی باعث افزایش بازدید اینستاگرام شما خواهند شد. علاوه بر آن ها، موضوعات چالشی نیز فاللور ها را تا مدت ها با شما همراه می کنند.

۵. محتوای عالی بسازید :

مگر میشود تولید محتوا را دست کم گرفت. در افزایش بازدید اینستاگرام، محتوای عالی نقش بسزایی دارد. همانطور که سئو کارها برای اهمیت دار نشان دادن تولید محتوا می گویند محتوا پادشاه است. همین مورد نیز در اینستاگرام حرف اول را میزند.

اگر شما محتواهایی را تولید و در اکانت خود چه به صورت پست و یا استوری منتشر کنید بدون شک با مرور زمان هم فالوور و هم بازدید پیج تان آنقدری بالا خواهد رفت که روزانه سفارش تبلیغات در اینستاگرام خواهید داشت. با افزایش بازدید اینستاگرام و پذیرش تبلیغات می توانید روزانه درآمدی میلیونی داشته باشید.

۶. استوری ها را با فیلم همراه کنید :

محتوای عالی شاخصه هایی دارد که با رعایت ۲۰ درصدی هر کدام از شاخصه ها، می توانید بازدید بالا برای هر پست و یا استوری را تجربه کنید. دو فضای محتوایی استوری و پست می توانند در زمان های مختلف نیاز های شما را جوابگو باشند. همواره به یاد داشته باشید که استوری ها دریچه ی ورود به پست های شما هستند. کاربران اصولا بر روی استوری ها وقت زیادی نمی گذارند به همین دلیل ماندگاری استوری در ذهن مخاطب کم است. اما مدت زمان دقت بر روی آن نسبتا بیشتر است.

استوری داستان کوتاهی است که تنها ظرف چند ثانیه خود را نشان می دهد. استوری ها می توانند تنها تا ۲۴ ساعت باشند. در استوری حتما از تصاویر استفاده کنید. در بیشتر آمارها نشان داده شده است که تصاویر اولین تیر هدف مخاطبین هستند. شما باید با تصاویر جذاب مخاطب را برای چند ثانیه بر روی پیج خود نگه دارید، تا در همین چند ثانیه مشتاق خواندن مطلب شود.

۷. با هشتگ ها (#) کولاک کنید :

تمامی افرادی که در حوزه ی اینستاگرام فعالیت می کنند و دارای پیج هایی با تعدا فالوور بالا هستند به خوبی می دانند که هشتگ ها چه تاثیر زیادی بر روی داشتن فالوور ۱۰ کایی دارند. حتما از هشتگ ها استفاده کنید. استفاده از هشتگ ها خصوصا در رخدادهای عمومی می تواند سیل عظیم فالوور ها را به دنبال داشته باشد.

هشتگ ها لینک ارتباطی میان شما و فالوور ها را رقم میزنند. تا آن جا که می توانید از هشتگ های معنادار و رایج استفاده کنید. فضای اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا برای هر پست ۱۰ هشتگ بنویسید. من به شما پیشنهاد می کنم که این کار را نکنید. این کار را اصولا افراد تازه وارد انجام می دهند. بین سه تا پنج هشتگ بنویسید. سعی کنید که هشتگ ها به حوزه ی موضوعی پیج شما نزدیک تر باشند. البته در مورد رویداد های خاص شما می توانید از هشتگ های آن ها استفاده کنید. شیب افزایش بازدید اینستاگرام خود را با هشتگ های رایج تندتر کنید.

یکی از محبوب ترین هشتگ هایی که تاکنون بیش از یک میلیارد و نیم بار استفاده شده است هشتگ لاو و یا به عبارتی love# است. شما نیز می توانید در رویداد های خاص همچون ولنتاین از این هشتگ استفاده کند و فالوور های بسیاری را به سمت پیج خود جذب کنید.

۸. زمان انتشار را جدی بگیرید :

نظم از مهم ترین شاخصه هاست، خصوصا اگر پیجی بیزینسی دارید. در کسب و کارها نظم حرف اول را می زند و اطمینان را برای شما به ارمغان می آورد. در خصوص پست و استوری هایی که قرار می دهید، حتما یک برنامه ی زمانی مشخص تعیین کنید.

کاربر در طولانی مدت عادت می کند تا در زمانی مشخص به پیج شما رجوع کند تا از جدیدترین اطلاعاتی که شما در اختیارش قرار داده اید آگاه شود.

حتی می توانید فالوور های خود را از این مقوله ی زمانی آگاه کنید تا آن ها نیز نسبت به فعالیت های شما ری اکشن های بهتری بدهند و شما بتوانید فالوور های بیشتری جذب کنید.

در هنگام انتشار پست های خود حتما زمان را درج کنید تا در گذر یک هفته ای کاربر متوجه برنامه ی زمانی دقیق شما بشود و پیج شما را تبلیغ کند. که این مورد می تواند تعداد فالوور های شما را به صورت باور نکردنی افزایش دهد.

۹. پیج های مرتبط را بشناسید :

حتما دیگر پیج ها در حوزه ی کاری خود را بشناسید و سعی کنید تا با آن ها ارتباط برقرار کنید. هر پیج مرتبط مسلما فالوور هایی در زمینه ی پیج شما نیز خواهد داشت که می توانید با آنالیز آن پیج و مخاطبان آن در یک دوره ی زمانی، تعداد فالوور های خود را افزیش دهید.

۱۰. به دایرکت های خود توجه ویژه ای داشته باشید :

حتما پیام های خود در دایرکت را جواب دهید. دقت داشته باشید که افرادی که در دایرکت به شما پیام می دهند، از فالوور های ویژه شما محسوب می شوند که می توانید با تداوم ارتباط با آن ها از آن ها بخواهید پیج شما را تبلیغ کنند و به این وسیله تعداد فالوور های شما بالا خواهد رفت.

حتما در بیو پیج خود اعلام کنید که چه زمانی می توانید به دایرکت ها جواب بدهید، چرا که دیر جواب دادن به دایرکت ها می تواند نگاه فالوور ها را از شما برگرداند و شما را از نظر آن ها فردی نامنظم جلوه دهد.

۱۱. با تولید محتوای رایگان، دیگران را به تبلیغ پیج خود تشویق کنید :

شما می توانید با تولید محتوای رایگان برای برخی از سایت ها و حتی پیج های ایسنتاگرامی از آن ها بخواهید که پیج شما را تبلیغ کنند. با این کار شما علاوه بر تبلیغ رایگان پیج خود، می توانید صاحبان دیگر کسب و کارها و شبکه های اجتماعی را فالوور خود کنید.

نکته: تا جایی که امکان دارد ارتباط خود را با آن ها حفظ کنید و سعی کنید که این کار را به مدت طولانی انجام دهید. در دوره زمانی طولانی، شما صاحب پیجی با تعداد فالوور بالا خواهید بود.

۱۲. در فضای حقیقی تبلیغات کنید :

شما می توانید در هر فضایی که قرار دارید از اطرافیان خود بخواهید که به پیج شما بپیوندند. حتی شما می توانید در تمامی جمع های خانوادگی این مسئله را عنوان کنید و برای آن نیز جوایزی در نظر بگیرید.

۱۳. تخفیف های فالووری در نظر بگیرید :

شما می توانید در پیج خود عنوان کنید که اگر تعداد فالوور های پیج به ۲۰۰۰ نفر برسد، محصولات خاصی را تخفیف می دهید. این کار به صورت خود کار و بدون صرف هیچ گونه هزینه، فالوور های شما را به یک منبع تبلیغاتی برای پیج شما تبدیل می کند.

نکته: در این روش سعی کنید که حتما با فالوور های خود صادق باشید. صداقت می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تعداد فالوور های شما را چند برابر کند.

اگر یک پیج بیزینسی هستید، می توانید از فالوور های خود بخواهید که به ازای هر نفری که توسط آن ها فالوور پیج شما می شود، به آن ها تخفیفاتی بدهید. این کار سبب می شود تا فالوور های شما تلاش کنند تا در هر زمانی پیج شما را به دیگران معرفی کنند.

۱۴. رقبای خود را بشناسید :

برای افزایش بازدید اینستاگرام، حتما رقبای خود را بشناسید. شناخت رقبا به شما کمک می کند تا راهکارهای جدیدی برای رشد و توسعه ی کسب و کار خود بیاموزید. هر رقیب کاری مسلما می تواند اطلاعات مفیدی در زمینه ی کاری در اختیار شما قرار دهد. همچنین می توانید پیج های آنان را به صورت دوره ای آنالیز کنید. در این صورت نقاط قوت و ضعف خود را خواهید شناخت و می توانید به خوبی بر روی آنان برنامه ریزی کنید.

۱۵. با افراد مشهور ارتباط برقرار کنید :

شما می توانید نمونه ای از اطلاعات و یا محصولات خود را برای افراد مشهور ارسال کنید و از آن ها بخواهید که محصولات شما را تبلیغ کنند. همچنین می توانید عکس خود با افراد مشهور را در فضای مجازی منتشر کنید. در حال حاضر افراد مشهور همچون بازیگران، موسیقیدان ها و … تعداد بسیار بالایی فالوور دارند که می توانید فالوور های . آنان را نیز جذب پیج خود کنید