روش حل مشکل آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام

حتما پیش آمده که گاهی با آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام برای استوری یا پست، با ارور رو به رو شده باشید. چند بار با انتخاب گزینه retry را امتحان می‌ کنید، ولی نتیجه ای نمی‌ بینید.

در این مطلب آموزش میدهیم که چگونه این مشکل را حل کرده و بدون دردسر به آپلود ویدیو بپردازید. پس با مدیر هاب همراه باشید.

از وصل بودن به اینترنت اطمینان پیدا کنید

قبل از انجام هرکار، وصل بودن یا نبودن دستگاه به اینترنت را بررسی کنید. شاید دستگاه شما به اینترنت وصل باشد، اما در زمان آپلود فیلم در اینستاگرام، اینترنت شما قطع شده باشد. پس در قدم اول از وصل بودن دستگاه به شبکه اینترنت وای فای یا موبایل دیتا و فعال بودن آن مطمئن شوید.

پاک کردن حافظه کش اینستاگرام

پس از آنکه در ارسال فیلم ناموفق بودید، برنامه اینستاگرام را بسته و به تنظیمات گوشی، قسمت برنامه ها رفته و نرم افزار اینستاگرام را پیدا کنید، سپس وارد صفحه اپلیکیشن شده، ابتدا دکمه ” پاک کردن حافظه پنهان – Clear Cache ” را بزنید و سپس دکمه توقف اجباری – Force Close را انتخاب نمایید.

Setting>Application Manager>instagram

در اندروید ۶ به بالا دکمه ” پاک کردن حافظه پنهان – Clear Cache ” پس از وارد شدن به صفحه برنامه داخل قسمت محل ذخیره یا data storage است.

گام سوم : حال نرم افزار اینستاگرام را باز کنید و پست دارای ویدئو خود را ارسال کنید.

احتمالا بدون مشکل فیلم آپلود شود اما اگر باز خطای عدم ارسال را نشان داد روی آیکون Retry کلیک کنید، شاید با این کار مشکلتان حل شود.

آپلود نشدن فیلم در اینستاگرام : اینستاگرام را به روزرسانی کنید

اینستاگرام هنوز در مورد مشکل ارسال ویدیو در این اپلیکیشن هیچ اطلاعاتی ارائه نکرده، ولی احتمالا به زودی و با انتشار یک آپدیت، تیم اینستاگرام مشکل ارسال ویدیو را برطرف کند.

توصیه می‌ کنیم حتما از آخرین نسخه برنامه اینستاگرام استفاده کنید.

همچنین سعی کنید تا حد امکان جدیدترین نسخه اینستاگرام را از گوگل پلی استور یا اپ استور دانلود و نصب کنید.

 

آشنایی با خدمات مدیر هاب : تحلیل و آنالیز شبکه های اجتماعی ، مدیریت شبکه های اجتماعی

با گوشی دیگری اپلود را امتحان کنید

شما میتوانید از یک دستگاه دیگر برای اپلود فیلم یا عکس خود استفاده کنید، یعنی با یک موبایل دیگر لاگین کنید و سعی در اپلود ویدیو داشته باشید.

این کار برای مطمئن شدن از قضیه مشکل نداشتن گوشی شماست و در اکثر موارد این عیب و ایرادها نرم افزاری بوده و قابل رفع میباشد.

 

۵ راهکار دیگر برای حل مشکل ارسال نشدن فیلم در اینستاگرام

راهکار دیگر برای اینک بتوانید به راحتی ویدیوهای خود را در اینستاگرام اپلود کنید، این است که ارتباط سایر اپلیکیشن های تلفن همراه خود را هنگام آپلود فیلم، قطع نمائید. به این ترتیب تمام پهنای باند به آپلود ویدئو اختصاص پیدا می کند و شما می توانید ویدئوی خود را آپلود کنید.

به بخش Access point names بروید و تنظیمات آن را مجددا انجام دهید. چرا که ممکن است تنظیمات مربوط به APN دچار مشکل شده باشد ، بنابراین شما می بایست APN فعلی را حذف نموده و مجددا نصب نمائید.

راهکار دیگر این است که سعی کنید تا جایی که امکان دارد حجم محتوای ویدئویی خود را با استفاده از ابزارهای مختلف کاهش حجم، کاهش دهید. یا اینکه ویدئو را در چند بخش مختلف ارسال نمائید.

اگر فرمتی که برای محتوای ویدئویی خود انتخاب می کنید مناسب باشد، در هنگام ارسال آن با مشکل مواجه نخواهید شد. زیرا در اغلب مواقع زمانی که میزان سرعت فریم یا فریم ریت و یا کدک ویدئویی محتوای تولید شده ی شما مناسب انتخاب نشده باشد، ویدئوی شما در هنگام ارسال با مشکل مواجه خواهد شد.

یکی دیگر از راهکارها برای رفع مشکل ارسال محتوای ویدئویی در اینستاگرام، این است که در قسمت تنظیمات، ساعت و تاریخ گوشی را مجددا تنظیم نمائید.

 

 

اگر به دنبال یک ادمین پیج اینستاگرام حرفه ای هستید، همین حالا با مدیر هاب تماس بگیرید.