حذف پیج فیک اینستاگرام چگونه صورت می گیرد؟

حذف پیج فیک اینستاگرام – همانطور که مطلع هستید، شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای یک سری قوانین است که تمانی کاربران باید جهت استفاده صحیح از این شبکه اجتماعی، قوانین از قبل تایین شده را بپذیرند در غیر این صورت ممکن است صفحه موردنظر در اینستاگرام دچار مشکل شده و از طرف اینستاگرام یک صفحه قانونی در راستای صحیح شناخته نشود.

بعضی از افراد این قانون را زیرپا میگذارند، از آنجایی که یکی از قوانین مهم در اینستاگرام این است که تمامی کاربران باید هویت اصلی خود را داشته باشند و از ساختن پیج های قلابی بدون هویت اصلی خودشان خودداری کنند، افرادی جهت سوء استفاده و فریب دادن دیگران با هویت اصلی افراد دیگر اقدام به ساخت صفحه ای در اینستاگرام میکنند، و جهت سوءاستفاده، خودشان را به جای فرد اصلی پیج جا می زنند.

پس با مدیر هاب همراه باشید.

حذف پیج فیک اینستاگرام (1)

اگر برای پیج فیک ساخته شود چه اتفاقی می افتد؟

این مورد بستگی به هدف شخص فریب دهنده دارد.

در مواقع مختلفی فرد فریب دهنده قصد دارد با هویت دروغین، اقدام به افزایش فالوور و افزایش بازدید کند، و حتی در خیلی از مواقع قصد سوء استفاده و پخش عکس ها و اطلاعات محرمانه شما را خواهد داشت، در نهایت باید این مسئله را یک موضوع بسیار حائز اهمیت بدانید.

 

چطور جلوی ساختن صفحه تقلبی برای من در اینستاگرام رو بگیریم؟

معمولا وقتی شما اطلاعات شخصی خودتان را در صفحه خود آپلود یا به نوعی دیگر بارگذاری می کنید، این اجازه از طرف خودتان صادر می شود، مخصوصا زمانی که صفحه شما Public و یا به عبارتی دیگر عمومی می باشد، پس اگر میخواهید همیشه در امان بوده و مراقب حریم خصوصی خود باشید، صفحه شخصی را در کنار دوستان و نزدیکتان تجربه کنید، متاسفانه فضای اینترنت یک فضای بسیار همگانی است، پس با انتشار اطلاعات شخصی خود همچون عکس ها، فیلم ها، فایل ها … و غیره.. اطلاعات کاملا شخصی خود را در دست عموم قرار می دهید و پس از آن نگهداری آن ها با حفظ حریم خصوصی  از دسترس شما خارج خواهد شد.

 

حذف پیج فیک اینستاگرام (1)

ثبت نام در مدیر هاب برای مدیریت پست های اینستاگرام

مدیر هاب یک پلتفرم پیشرفته و کامل برای هر ادمین پیج اینستاگرام به شمار می رود که امکانات زیادی دارد.

یکی از این امکانات مدیریت و زمانبندی ارسال پست است که بدون دانش خاصی می توانید از آن برای زمانبندی پست های اینستاگرامی خود استفاده کنید.

همین حالا به صفحه اول بروید، ثبت نام کنید و ۷روز استفاده رایگان هدیه بگیرید.