شبکه اجتماعی ردیت ( Reddit ) چیست؟

شبکه اجتماعی ردیت یک فضا برای جمع آوری خبرهای اجتماعی است، بدین صورت که کاربران در آن به صورت کاملا رایگان ثبت نام می کنند و اخبار را در قالب متن / لینک منتشر می کنند. وظیفه دیگر کاربران این است که به این پست ها، رای بدهند و هر پستی که رای بیشتری را از آن خود بکند، جایگاه بهتری در صفحات ردیت و صفحه اصلی پیدا می کند و بدین ترتیب می توانید داغ ترین اخبار را در صفحه اول شبکه اجتماعی ردیت ببینید!

با مدیر هاب همراه باشید.

این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۵ توسط استیو هافمن و الکسیس اوهانیان تاسیس شد و هم اکنون دفتر مرکزی این شرکت در سانفراسیسکو کالیفرنیا (یا همان سیلیکون ولی!) می باشد.

اموزش ردیت

شاید خیلی از شما بگویید که ردیت اصلا در میان کاربران ایرانی محبوب نیست و طرفداری هم ندارد!

در این مورد چند نکته را باید یادآور شوم :

  1. برخلاف تصور شما، اگر کمی جستجو کنید، ساب ردیت های ایرانی را خواهید یافت که تعداد اعضا قابل قبول و فعال مناسبی نیز دارد. اگرچه تعداد کاربران ایرانی بسیار کمتر از کاربران خارجی هست اما این تعداد تا حدودی مناسب است.
  2. سعی کنید فعالیت خود را در ساب ردیت های انگلیسی توسعه دهید. اگر می توانید پست های بی نظیری بسازید که قابلیت استفاده برای کاربران خارجی نیز داشته باشد. در این صورت با انتشار آن در ساب ردیت های خارجی، می توانید رای های زیادی را جذب کنید.
  3. برای فعالیت در ردیت توصیه می کنم اندکی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد. همچنین فعالیت در ردیت برای کسب و کارهایی که مشتریان خارجی دارند و یا وبسایت آنها دو زبانه است به شدت توصیه می شود.
  4. درباره ردیت مارکتینگ و اصول بازاریابی در ردیت بزودی مطلب را منتشر خواهیم کرد. در صورت تمایل برای اطلاع از انتشار این مطلب، در خبرنامه عضو شوید.

 

از این صفحات هم دیدن کنید!

آموزش ردیت

آموزش شبکه های اجنماعی