شما در باره الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ چه می دانید؟

با مدیر هاب همراه باشید.

 

بازاریابان باتجربه ادعا می کنند اینستاگرام یکی از بهترین سیستم عامل ها برای مشاغل تبلیغاتی خواهد بود.

در حال حاضر، این کانال رسانه های اجتماعی یکی از پنج کشور برتر جهان در زمینه تبلیغات، پشت فیس بوک و WeChat است.

با این حال ، طبق آمارهای eMarketer ، اوضاع تغییر خواهد کرد. تحقیقات آنها نشان داده است که بازاریابان آمریکایی قصد دارند ۶۹ درصد بیشتر از سال گذشته در اینستاگرام هزینه کنند.

اینستاگرام با گذشت سال ها تغییر زیادی کرده است. شروع با زیبایی شناسی اصلی آن ، از طریق آرم آن و سپس مهمترین تغییر اتفاق افتاد.

هنگامی که این سکو از روش زمانی و به روش الگوریتمی برای نمایش محتوا تغییر یافت ، بسیاری از تأثیرگذار احساس کردند که مخاطبان خود را گم می کنند.

بسیاری از مردم افت در دسترس خود را احساس کردند ، اما در نهایت ، همه چیز بهتر شد.

با یادگیری نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ ، می توانیم امکانات بی پایان این پلتفرم را کشف کرده و صفحات جذاب با ترافیک ارگانیک عالی ایجاد کنیم.

 

الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ را منفجر کنید!

افرادی که در بازاریابی اینستاگرام تازه کار هستند به شما خواهند گفت که الگوریتم اینستاگرام روشهای مرموز خود را دارد.

بازاریابان حرفه ای که آخرین روندها را از وبلاگ اینستاگرام دنبال می کنند ، در کنفرانس ها شرکت می کنند و وب سایت های مربوط را می خوانند ، به شما اطمینان می دهند که هیچ رازی وجود ندارد.

فقط درباره اصول اساسی بازاریابی رسانه های اجتماعی ، منطق و دانش کاملی وجود دارد.

دقیقاً مانند گوگل و فیس بوک ، اینستاگرام دائماً در حال تحول است و می خواهد بهترین تجربه ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این پلتفرم همان سکویی نیست که از سه سال پیش وجود داشته است. از آنجا که پست ها به ترتیب زمانی مانند گذشته نشان نمی دهند ، جدیدترین پست ها را در فید مشاهده می کنید فقط اگر به اندازه کافی طولانی حرکت کنید.

همه آنها آنجا هستند ، اما براساس سطوح مختلف اولویت سازماندهی شده اند.

رویای هر بازاریاب این است که به محض باز کردن برنامه ، بدانید که چگونه محتوای آنها می تواند در مقابل چشمان مشتری باشد.

حال بیایید چند اسطوره مربوط به اینستاگرام را شکوفا کنیم و دریابیم که چگونه الگوریتم اینستاگرام را ضرب و شتم کنیم!

 

از الگوریتم نامزدی اینستاگرام استفاده کنید

هدف این پلتفرم این است که تعداد بیشتری کاربر داشته باشیم ، اما آنها فقط به هیچ کاربری احتیاج ندارند. آنها به کاربرانی متعهد احتیاج دارند که وقت زیادی را روی پلتفرم خود بگذرانند.

کسانی که تبلیغات خواهند دید و در نهایت سود برای آنها ایجاد می کنند.

درگیر کردن کاربران واقعی و فعال در جوامع مختلف به آنها کمک می کند تا به این هدف برسند.

 

چگونه الگوریتم Stories Instagram را با محتوا ضربه فنی کنیم؟

در آگوست سال ۲۰۱۶ ، اینستاگرام Stories را معرفی کرد و این شکل از محتوا اکنون یکی از عوامل اصلی محبوبیت آن است.

با داشتن بیش از ۵۰۰ میلیون نفر هر روز در حال مشاهده استوری های اینستاگرام ، این ویژگی از پتانسیل بسیار خوبی برخوردار است.

اگر راه خود را در مورد الگوریتم آن بیاموزید ، ویژگی Stories می تواند به ابزاری مناسب برای کمک به شما در تبدیل پیروان به مشتریان معمولی تبدیل شود.

هنگام ایجاد یک استوری اینستاگرام ، باید مراقب ساختار و زیبایی شناسی باشید تا مخاطب خود را درگیر خود کند. الگوریتم Stories بسیار ساده کار می کند.

الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

 

براساس تعاملات شما (لایک ها ، پیام ها ، نظرات ، تماشای داستان) پروفایل های مورد علاقه شما را نشان می دهد.

همچنین از لیست دوستان خود حسابهای فعال را نشان می دهد که دارای محتوای جدید هستند.

روش های بسیاری برای ایجاد Stories Instagram جذاب وجود دارد.

استفاده از ویژگی های ویدیویی و برچسب های “سوال” می تواند به شما کمک کند داستان برند یا محصول خود را بگویید.

با ایجاد استوریهای قابل اعتماد ، شما در حال گفتگو با مخاطبان خود هستید ، و اینستاگرام می بیند که به عنوان سیگنالی است که محتوای شما را در اختیار افرادی قرار می دهد که به طور فعال با آن درگیر هستند.

 

آیا حذف لایک روی الگوریتم تأثیر خواهد گذاشت؟

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، این الگوریتم بر یافتن حساب هایی که به محتوای شما علاقه مند هستند تمرکز دارد.

اکنون که اینستاگرام در حال حذف لایک است ، چگونه میزان درگیری بالایی را کسب می کنیم که برای الگوریتم آن ارزشمند است؟

قبل از اینکه کمی بترسید ، به یاد داشته باشید که درگیری در مورد لایک نیست. این در مورد به اشتراک گذاری محتوا ، ذخیره آن در مجموعه ها و شروع گفتگو درباره آن است.

اکنون که می توانید پست ها را در صفحه های خلق و خوی خصوصی خود ذخیره کنید ، و از طریق Instagram Stories به اشتراک گذاشته شوید ، میزان دسترسی متفاوت خواهد شد.

حذف لایک ممکن است معامله بزرگی نباشد که در وهله اول به نظر می رسد و ممکن است در کل تأثیر مثبتی بر کل جامعه داشته باشد – اما بعدا می توان درباره آن بحث کرد.

 

چرا باید به میکروبلاگینگ توجه کنید

اینستاگرام در حال گذر از رنسانس نوشتن است و با فضای بیشتر برای نوشتن شرح تصاویر ، میکروبلاگینگ از طریق اینستاگرام به بخش مهمی از استراتژی محتوا تبدیل شد.

کاربران وقت بیشتری را روی سیستم عامل می گذرانند و زیرنویس های طولانی را می خوانند ، و الگوریتم اینستاگرام آن را دوست دارد.

برندها می توانند از این روند برای شخصی سازی ، ارائه راهنمایی یا نوشتن داستانهای قابل اعتماد در مورد کارمندان خود استفاده کنند.

اگر در وب سایت خود عکس های خوبی دارید یا مقاله های خوبی که به دلیل تغییر الگوریتم اینستاگرام دیده نمی شوند ، می توانید با استفاده از میکروبلاگینگ دوباره آن محتوا را بازیافت کنید.

به عنوان مثال ، وبلاگ نویسان سفر از نوشتن شرح تصاویر طولانی در مورد سفر خود ، به اشتراک گذاشتن آنچه در پشت صحنه اتفاق می افتد ، استفاده می کنند یا نکاتی را در مورد مقصد مورد بازدیدشان می نویسند.

مهم است که چیزهای مفیدی و جالب را برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارید و از آنها برای الهام بخشیدن یا به اشتراک گذاری مطالب خود الهام بگیرید.

 

الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰

در چند سال گذشته ، تأثیر گذاران متوجه شدند که آسیب پذیر بودن و قابل اعتماد بودن چیزی است که توجه آنها را به خود جلب می کند.

وقتی می گویم توجه ، منظورم دستیابی و تبلیغات است.

به همین دلیل غیر معمولی نیست که شاهد برآمدگی ، چهره بدون آرایش ، اشک و تصاویری مانند بازارهای کک اروپای شرقی باشید. خوراکهای مینیمالیستی ، صورتی کم رنگ و یکپارچه سازی با سیستم عامل هنوز هم با مخاطبان جوان ارتباط خوبی برقرار می کنند و مدتی نیز به همین شکل باقی می مانند.

در کل ، به نظر می رسد که سال ۲۰۲۰ سال بدون لایک و پست های ویرایش شده بیش از حد خواهد بود. به عنوان الهام بخش ، می توانید چند تأثیرگذار ریز (که معمولاً بین ۱۰۰۰ تا  ۰۰۰ ۰۰۰ ۱ دنبال کننده دارند) را بررسی کنید و از آن عکس بگیرید.

 

آموزش اینستاگرام

 

چگونه می توان الگوریتم اینستاگرام را با یک پروانه اجتماعی در سال ۲۰۲۰ شکست داد؟

همانطور که قبلاً آموخته ایم ، الگوریتم اینستاگرام در تلاش است افرادی را که شما می شناسید و به آنها اهمیت می دهید ، در فید خود نشان دهد.

از آنجا که نمی تواند به روح شما فرو رود ، از معیارهای ساده ای مانند تعداد پاسخ ها و مدت زمان صرف شده برای پروفایل های افراد دیگر استفاده می کند.

اگر با ارسال نوعی عکس العمل در برنامه اینستاگرام شخصی یا داستانهای آنها درگیر شوید ، این الگوریتم آن را به یاد خواهد آورد.

ارتباطات ساده به عنوان دوستی درک خواهد شد و بیشتر در فیدهای آنها ظاهر خواهید شد.

به همین دلیل روشن کردن اعلان ها برای اظهار نظر در اینستاگرام خود بسیار مهم است. وقتی چنین کاری را انجام دهید ، دیگر فرصتی برای برقراری ارتباط با اعضای فعال مخاطبان خود از دست نخواهید داد. اگر تازه کار را شروع کرده اید ، توصیه خوب این است که برای افرادی که مخاطب مورد نظر خود را در نظر می گیرید ، اظهارنظر کرده و ارسال کنید.

اگر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنید تا کلمه ای در مورد نام تجاری خود پخش کنید ، حتماً برای هر واکنشی در Story خود حداقل ایموجی ارسال کنید.

این همان چیزی است که همه تفاوت را ایجاد می کند. به نظر می رسد که اتلاف وقت است ، اما در واقع زمان خوبی است برای افزایش تعداد بینندگان منظم داستانهای شما. به آنها احترام و عشق نشان دهید و آنها شما را دوست دارند

با هماهنگی الگوریتم اینستاگرام را بزنید

این بستر از الگوریتم های اینستاگرام در سال ۲۰۲۰ دوست دارد مخاطبان خود را در اطراف خود داشته باشد.

به همین دلیل است که آنها هنگام ایجاد الگوریتم های خود از اصول اساسی روانشناسی بشر استفاده می کردند. و به همین دلیل است که آنها از تمایل طبیعی انسانی ما برای پایبندی به عادات و مناسک استفاده کردند.

به عنوان مثال ، اگر فقط در روزهای دوشنبه ، سه شنبه و شنبه پست می کنید ، مردم این موضوع را به خاطر می آورند و سپس مشخصات شما را باز می گردانند اگر برنامه ای برای پست های خود ندارید ، آنها شما را فراموش خواهند کرد. برخی از برند ها در طول روز چند بار پست ارسال می کنند و وقتی یک روز این کار را متوقف کردند ، می توانید تأثیر این الگوریتم را مشاهده کنید.

بسته به میزان محتوا می توانید بهترین گزینه را برای برند خود انتخاب کنید. این که آیا یک پست در هر روز یا چهار روز در هفته به عهده شما خواهد بود. اما ، شما باید متمرکز و ثابت بمانید.

این الگوریتم فرکانس شما را به خاطر می آورد ، بنابراین هنگامی که پست را در زمان مورد نظر فراموش می کنید ، با تعامل کمتری مجازات خواهید شد.

همین قانون برای استوری های اینستاگرام نیز صدق می کند. اگر مرتباً Stories ارسال کنید ، به طور خودکار در ردیف Stories در بالای فید کاربر ظاهر خواهید شد ، زیرا اینستاگرام عاشق سازندگان محتوا است.

 

این صفحات را هم ببینید: