باتوجه به استقبال شما کاربران توییتری، در این مطلب میم‌های پر استفاده در توییتر را یک‌جا و با بالاترین کیفیت جمع‌آوری کردیم تا دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید و از آن‌ها استفاده کنید. با کلیک روی هر عکس به سایز اصلی آن دسترسی خواهید داشت.

برای بازاریابی توییتر این تصاویر می توانند بسیار جالب باشند!

اگر عکسی از میم های توییتر است که از این مجموعه‌‌ جا مانده، لطفاً لینک آن را در قسمت دیدگاه برای ما بگذارید تا به این فهرست اضافه کنیم. با مدیر هاب همراه باشید!

میم‌های پر استفاده در توییتر برای ایرانی ها:

میم اسیر شدیم

میم چرا کشتیش

میم بفرما

میم شهاب حسینی ۲
میم شهاب حسینی

میم حسن روحانی

میم کیان و مختار میم رضا مارمولک

میم نجم‌الدین شریعتی

خارجی‌ها:

When You Find Out Your Normal Daily Lifestyle Is Called

Sleepless Night

Kermit The Frog Meme Butt

 Evil Kermit Memes
Trojan Horse Blank

Bomboclaat Meme 1

Bomboclaat Meme 2

Uh Haha

Turn It Up Kid

White Sheet Meme

Distracted Boyfriend Meme

Woman Yelling At Cat

Take This Money And Delete This Post

Waiting Skeleton Meme

The Passion Of The Christ

American Chopper Argument Meme

Drake Hotline Bling Meme

Man Smacking Cards Down On Table

Me Whats Up Friend The Sky

Coffin Dance Meme

Being high in public

Pegasus Tattoo Gone Wrong

 

توییتر پروژه‌ای بود که شرکت Obvious در مارس ۲۰۰۶ آن را به‌عنوان شرکتی پادکست‌محور ایجاد کرد؛ اما بعدها به نسخۀ اولیۀ همین توییتری تبدیل شد که امروز در دسترس ماست. نمونۀ اولیۀ توییتر، به‌عنوان سرویسی داخلی برای کارکنان Odeo استفاده شد و نسخۀ کامل آن در تاریخ ۱۵ژوئیه۲۰۰۶ معرفی گردید.

ساده‌ترین پاسخ برای پرسش «توییتر چیست؟» می‌تواند این باشد که توییتر (Twitter) یک شبکۀ اجتماعی متن‌محور و محبوب در جهان است که مخاطبان خاص خود را دارد. این شبکۀ اجتماعی در داخل ایران فیلتر است، اما نکتۀ جالب این است که اکثر اخبار حوزه‌های مختلف و محتواهای طنز کانال‌های تلگرامی و اینستاگرامی و… برای اولین‌بار در توییتر منتشر می‌شود. توییتر دقیقاً مثل آبشار عمل می‌کند؛ محتواهای دست‌اول و اخبار موثق ابتدا داخل توییتر منتشر شده و بعد در تلگرام، اینستاگرام و جاهای دیگر پخش می‌شوند.

اوایل دهۀ ۸۰ شمسی، اخبار قابل اتکا را حتماً باید از زیرنویس شبکۀ خبر تلویزیون یا روزنامه‌ها دنبال می‌کردیم؛ اما امروزه به‌خاطر پیشرفت رسانه‌ها، هر خبرنگار و هر شهروندخبرنگاری به‌نوعی برای خود رسانه به حساب می‌آید و می‌توان اخبار قابل اتکا را از صفحۀ آن شخص دنبال کرد یا با دنبال‌کردن هشتگ‌های داغ توییتر فارسی، از اخبار داغ روز باخبر شد.

نطرتان را در باره این مطلب برای کامل تر شدن لازم داریم!