۹اگر از نحوۀ درج آگهی استخدام در لینکدین بی اطلاع هستید، این مقاله را از دست ندهید. لینکدین با داشتن سه ارزش بزرگ به شما کمک می‌کند که از میان بیش از ۵۰۰میلیون مخاطب، بااستعدادترین آن‌ها را برای موقعیت‌های شغلی مدنظر خود پیدا کنید. با مدیر هاب همراه باشید!

دسترسی عالی

در لینکدین به بزرگ‌ترین شبکۀ افراد حرفه‌ای دنیا دسترسی دارید. بیش از ۸۵درصد از اعضای لینکدین به دنبال یافتن فرصت‌های حرفه‌ای و شغلی جدید هستند؛ هرچند که امکان دارد به‌صورت مداوم در کاریابی‌ها در جست‌وجوی شغل نباشند. افرادی که در لینکدین در دسترس هستند، در هیچ جای دیگر نیستند.

متقاضیان بااستعداد 

به‌صورت خودکار موقعیت‌های شغلی و متقاضیان واجد شرایط را ازلحاظ مهارت و تجربه تطابق دهید و اطلاع‌رسانی‌های لازم را از طریق ایمیل یا لینکدین دریافت کنید. با استفاده از ابزارهای مدیریت یکپارچۀ لینکدین، متقاضیان مناسب را بررسی کرده و از جهات مختلف دسته‌بندی کنید. یادداشتی بنویسید و به‌راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. همۀ این کارها را می‌توانید در لینکدین انجام دهید.

برای بازاریابی لینکدین به طور سودمند می توانید در مدیر هاب ثبت نام کنید!

پرداخت برای داده‌های بیشتر

فقط زمانی پرداخت انجام می‌دهید که متقاضیان، موقعیت شغلی مدنظر شما را مشاهده کرده باشند. با وارد‌کردن مقدار بودجه‌ای که مدنظر دارید، لینکدین تخمین‌های لازم را به شما ارائه خواهد داد. حتی اگر بودجۀ کمی داشته باشید یا اولویت‌بندی‌هایی را مدنظر داشته باشید، لینکدین نیازهای شما را برطرف خواهد کرد.

نحوۀ درج آگهی استخدام در لینکدین

در سمت راست صفحۀ اصلی حساب کاربری خود روی آیکون Work کلیک کنید و از منویی که ظاهر می‌شود، گزینۀ job a Post را انتخاب کنید.

روی Post a job کلیک کنید.

اگر اکانت شما شخصی نبوده و کارمندی (Recruiter) باشد، امکان دارد به صفحۀ دیگری هدایت شوید که با کلیک روی Continue، می‌توانید ادامۀ ماجرا را دنبال کنید.

از شما خواسته می‌شود که فیلدهای زیر را پر کنید.

شرکت: نام شرکت خود را در جای مناسب تایپ کنید و از منوی کشویی، گزینه‌های مناسب را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که ابتدا باید یک صفحه برای شرکتی که در آن کار می‌کنید، ایجاد کرده باشید. دربارۀ ایجاد یک صفحه برای شرکت، بیشتر بیاموزید.

عنوان شغلی: هم‌زمان که در حال تایپ عنوان شغلی خود هستید، مشاغلی را با عناوین استاندارد مشاهده خواهید کرد و می‌توانید از منوی کشویی، عنوان مناسب را انتخاب کنید.

محل سکونت: هم‌زمان با تایپ مکان خود، یک فهرست کامل از مکان‌ها را مشاهده خواهید کرد و می‌توانید مکان مدنظر خود را انتخاب کنید و روی Next کلیک کنید.

در صفحه‌ای که می‌خواهید موقعیت شغلی مدنظر را ارسال کنید، باید سه شغل و صنعت مرتبط را انتخاب کنید.

نوع (تمام‌وقت، پاره‌وقت و…) و سطح شغل، با‌توجه‌به مواردی که شما وارد کرده‌اید، به‌صورت خودکار تعیین می‌شود. اما اگر بخواهید، می‌توانید با کشیدن کشو، گزینه‌های دقیق‌تری را انتخاب کنید. همچنین با کلیک روی گزینۀ ادیت یا همان آیکون مداد می‌توانید نام شرکت، عنوان شغلی و مکان جغرافیایی خود را که در مرحلۀ قبل وارد کرده بودید، ویرایش کنید.

در کادر Job description می‌توانید توصیفی از موقعیت شغلی که مدنظر دارید، ارائه کنید.

در مرحلۀ بعدی نحوۀ اطلاع‌رسانی به شما تعیین می‌شود. شما با دو گزینه مواجه خواهید بود:

در گزینۀ اول می‌توانید یک آدرس ایمیل ارسال کنید تا لینکدین اعلان‌های موردنظر را به شما ایمیل کند. لینکدین آدرس ایمیل شما را به متقاضیان افشا نخواهد کرد.

در گزینۀ دوم می‌توانید آدرس یا URL یک سایت را وارد کنید و اطلاعات از این طریق به شما ارسال خواهد شد.

روی گزینۀ Continue کلیک کنید.

شما می‌توانید برای تعیین گزینه‌های مناسب، موارد زیر را هم در مرحلۀ بعد مشخص کنید:

  • مهارت‌های لازم برای کار؛
  • تجارب مربوطه؛
  • میزان تحصیلات.

زمانی‌که این مرحله را انجام دادید، روی Continue کلیک کنید.

بودجه‌ای که برای این کار در نظر گرفته‌اید مشخص کنید. این هزینه براساس هر کلیک حساب خواهد شد.

توجه داشته باشید هنگامی که بودجۀ خود را در نظر می‌گیرید، می‌توانید موارد زیر را هم مشاهده کنید:

تفکیک هزینه‌ها؛

بودجۀ روزانۀ شما صرف چه چیزهایی خواهد شد؛

برای پرداخت کلیک کنید.

اطلاعات کارت اعتباری خود را وارد کنید.

اگر قبلاً پرداختی انجام داده باشید، روش پرداخت قبلی شما به‌صورت پیش‌فرض در نظر گرفته خواهد شد؛ اما اگر بخواهید می‌توانید روش پرداخت جدیدی را هم انتخاب کنید.

قبل از نهایی‌کردن می‌توانید اطلاعات سفارش خود را بررسی کنید و بودجۀ روزانه، کل بودجه و سایر جزئیات را مشاهده کنید.

روی گزینۀ Post job کلیک کنید.

سپس می‌توانید موارد متعددی را به مطلب خود اضافه کنید.

اگر می‌خواهید پروفایل شما در کنار مطلب موقعیت شغلی شما نمایش داده شود، باید Show my profile on the job post را تیک بزنید. به یاد داشته باشید که نمایش مشخصات شما در کنار موقعیت شغلی‌تان، اعتبار شغل شما را نشان می‌دهد.

در بخش Add required skills section می‌توانید مهارت‌های مورد نیاز برای موقعیت شغلی‌ای که در نظر گرفته‌اید، مشخص کنید.

برای حذف یک مهارت می‌توانید روی آیکون حذف کلیک کنید.

برای افزودن مهارت جدید، روی Add Skill کلیک کنید. مهارت را در باکس متنی تایپ کرده و گزینۀ مناسب را از منوی کشویی انتخاب کنید.

در مرحلۀ بعد باید بهترین عنوان را انتخاب کنید. عنوان شغل شما باید کاملاً شفاف باشد و به‌گونه‌ای انتخاب شود که در جست‌وجوها کشف شود (از کلمات پرجست‌وجو استفاده کنید).

در بخش job compensationباید میزان حقوق را مشخص کنید. اگر این بخش را خالی بگذارید، براساس داده‌های لینکدین مبلغی اضافه خواهد شد. اگر می‌خواهید راجع به این بخش بیشتر بدانید، این قسمت را مطالعه کنید.

وقتی که موقعیت شغلی شما ارسال شد:

ایمیل تأیید ارسال خواهد شد؛

Recommended Matches که شامل متقاضیان مناسب برای شغل شماست، فعال خواهد شد؛

می‌توانید پیام‌های رایگان به افراد مناسب ارسال کنید؛

هنگامی که مطلب شما به‌صورت نهایی ارسال شد، می‌توانید متقاضیان را پیگیری و مدیریت کنید، بودجۀ روزانه‌ای که در نظر گرفته‌اید ویرایش کنید و داده‌هایی از افرادی که مطلب شما را مشاهده کرده‌اند، دریافت کنید.

پس از ارسال یک مطلب، شما و همکارانتان می‌توانید مطلبتان را در لینکدین و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

برای مطالعه دیگر مقالات آموزش لینکدین و شبکه های اجتماعی دیگر به وبلاگ های وب سایت مراجعه کنید.