با بخش آموزش ردیت همراه باشید تا با کارما در ردیت آشنا شوید.

معمولا کاربرانی که از طریق ردیت با سایت شما آشنا می شوند و به آن امتیاز می دهند از آن دسته کاربران وفادار خواهند شد و این را در نظر بگیرید ردیت باهوش ترین ( از نظر آشنایی با اینترنت ) را دارد و ای نباعث شده رقابت در این شبکه ی اجتماعی روز به روز سخت تر شود.

پس از این‌که مدتی در ردیت به ارسال پست و کامنت پرداختید، به احتمال قوی در گوشه‌ی سمت راست بالای صفحه پروفایل خود، شاهد یک جفت عدد خواهید بود.

این دو عدد، نشان می‌دهند که شما چقدر «کارما» دارید؛ وقتی که ردیتورهایِ  دنبال‌کننده شما از مطلبتان خوششان بیاید، به آن‌ها رأی مثبت می‌دهند و این آرای مثبت، تبدیل به واحدی به نام «کارما» می‌شوند.

کارما در حقیقت یکی از ترفندهایی است که ردیت برای مشغول کردن کاربرانش به‌ کار می‌گیرد.

همانطور که گفتیم، هر چقدر پست‌هایتان رأی مثبت بگیرد، میزان کارمای شما افزایش می‌یابد و برعکس، هر قدر رأی منفی بگیرند، میزان کارمای شما کم می‌شود.

کارما در خارج از ردیت هیچ کاربردی ندارد.

می‌توانید در ردیت، اکانت‌های پریمیوم این انجمن را که با نام ردیت گُلد شناخته می‌شوند با قیمتی مناسب تهیه کنید؛ ۴ دلار برای یک ماه و ۳۰ دلار برای یک سال.

آموزش ردیت

ردیت گلد

کاربرانی که اکانت گُلد دارند، می‌توانند به امکاناتی دسترسی پیدا کنند که برای کاربران عادی تعبیه نشده است.

همچنین هر ویژگی جدید ردیت پیش از انتشار به‌صورت گسترده، برای مدتی محدود در اختیار کاربران گلد قرار می‌گیرد تا آن را تست و نظر خود را اعلام کنند.

عضویت در ردیت گلد همچنین امکان دسترسی به یک ساب‌ردیت مخفی را به شما می‌دهد و تمام موضوع به همین‌جا خلاصه نمی‌شود؛ با عضویت در ردیت گلد، ویژگی‌های بسیار جالبی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

البته الزاما برای لذت بردن از حضور در ردیت مجبور نیستید اکانت Reddit Gold تهیه کنید.

 

مدیریت شبکه های اجتماعی با مدیر هاب

مدیریت شبکه های اجتماعی نیاز به تخصص، زمان و انرژی زیادی دارد، اما نمی توان تاثیرات آن را روی ترافیک وب سایت، بهبود سئو و برندینگ نادیده گرفت.

برای همین مدیر هاب اینجاست تا شما همزمان و به شکل اصولی در همه شبکه های اجتماعی خود فعالیت و مدیریت داشته باشید.

مدیر هاب این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با استفاده از یک پنل کاربری، بتوانید به صورت تیمی و گروهی روی شبکه های اجتماعی خود فعالیت داشته باشید و بازدهی بیشتری بگیرید.

همین حالا ثبت نام کنید و ۷ روز استفاده رایگان هدیه بگیرید!

در ضمن برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه آموزش شبکه های اجتماعی به قسمت وبللاگ وب سایت مراجعه کنید.