افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام

سلام خدمت شما دوستان و همراهان گرامی وب سایت مدیر هاب.

قصد داریم راجع افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام از طریق آن با شما صحبت کنیم.

در واقع چه طور میشود اینستاگرام را به منبعی مجزا برای افزایش ترافیک سایتمان تبدیل کنیم؟

افرادی هستند که متاسفانه افزایش ترافیک سایت از طریق اینستاگرام را قبول ندارند و فکر می کنند از طریق اینستاگرام نمی توانند ترافیکی را به سایت خود هدایت کنند.

در صورتی که این طور نیست!

یکی از راه های موثر برای دریافت ترافیک وب سایت، همین اینستاگرام است !

میتوانیم بگوییم تقریبا هر کسب و کار اینترنتی نیازمند به اینستاگرام و فعالیت مستمر در آن است.

خیلی از افراد هستند که اینستاگرام را دست کم می گیرند و استفاده از این ابزار رایگان بازاریابی اینترنتی را بیهوده می دانند.

ولی باید بدانید فعالیت در اینستاگرام اصول و قواعدی دارد که هر کس باید از آن ها آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند در اینستاگرام موفق باشد و چه بسا بتواند از این طریق هم کاربرانی را به سایت خود جذب کند.

افزایش ترافیک سایت با اینستاگرام (2)

چگونگی افزایش ترافیک سایت

باید بدانید افزایش بازدید وبسایت با اینستاگرام، از طریق دادن پیشنهاد های ویژه به بازدیدکنندگان اینستاگرام امکان پذیر است.

در واقع شما باید پیشنهاد خود را طوری مطرح کنید که بازدیدکنندگان اینستاگرام شما در آن واحد به پیشنهاد شما پاسخ مثبت بدهند و وارد سایت شما شوند و در مراحل بعدی تبدیل به کاربران سایت شما شوند.

با پسندیدن و مورد قبول واقع شدن مطالب اینستاگرام شما توسط کاربران، آن ها ترغیب می شوند روی وب سایت شما کلیک کنند و از وب سایتتان دیدن کنند.

اگر وقت کافی برای انتشار پست ندارید، میتوانید از گزینه مدیریت و زمانبندی ارسال پست مدیر هاب استفاده کنید تا پست هایتان سر هر ساعت خاصی که تعیین می کنید بدون نیاز به اینترنت منتشر شوند.