چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم سوال اکثریت افرادی است که کمترین آشنایی با فضای این شبکه اجتماعی دارند و دچار سردرگمی هستند که چه کار کنند!

چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم؟

به طور حتم هر کاربری در اینستاگرام، دارای تاریخچه ای از جست جو هایش در اینستا است که دوست ندارد کسی از آن با خبر شود، به همین خاطر دنبال راهی برای مخفی سازی یا پاک کردن آن است.

اما چطور این کار را انجام دهد، در تصاویر و توضیحات زیر به خوبی نمایان می شود. برای جذب اطلاعات بیشتر با مدیر هاب همراه باشید!

چگونه جست جو یا چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم

برای پاک کردن تاریخچه جست جوی ها یا سرچ خود می توانید از طریق تنظیمات این شبکه اجتماعی انجام دهید:

  1. به صفحه پروفایل خود بروید.
  2. در سیستم های اندروید خطوط سه نقطه گوشه سمت راست و بالا و در آِ یو اس قسمت gear را بزنید.
  3. به پایین اسکرول کرده و دکمه با نام clear search history را انتخاب و لمس کنید.

با این کار بسیار ساده شما به صورت موقت می توانید تاریخچه را پاک کنید. در صورتی که در جست جو هشتگ یا یوزر نیمی را سرچ بزنید، دوباره در این قسمت ذخیره می شود.

نکته بسیار مهم در این قسمت:

این کار باعث بسته شدن پیج ها و پست های پیشنهادی اینستاگرام و همچنین search recommendations نمی شود. این را به خاطر بسپارید.

دکمه پنهان کردن سرچ اینستاگرام

اگر می خواهید که یک اکانت یا حساب را از قسمت پشنهاد های اینستاگرام یا به عبارتی دیگر recommendations مخفی سازید، بهترین راه چاره استفاده از امکان دکمه پنهان کردن است.

برای اینکار می توانید مراحل زیر را مو به مو اجرا کنید:

  1. نوار قسمت سرچ یا جست جو را انتخاب کنید.
  2. پروفایل مدنظر خود را نگه دارید و گزینه hide یا پنهان سازی را انتخاب کنید تا اعمال شود.

چگونه مطالب غیردلخواه ام را محدود سازم؟

اگر تمایل دارد که در قسمت پست های پیشنهادی اینستاگرام، نوع خاصی از مطالبی را که مورد علاقه تان نیست، مشاهده نکنید مراحل زیر را استفاده کنید:

  • پستی که مدنظر دارید، انتخاب کنید.
  • سه نقطه کناری در نواز منو از سیستم عامل اندروید لمس کنید.
  • گزینه see fewer posts like this را اعمال کنید.

چگونه سرچ اینستاگرام را ببندیم ؟ با این راهکار های نه چندان سخت، یک اینستاگرام زیبا و مورد علاقه خودتان را داشته باشیدو همجنین می توانید نظر هایتان را ما در میان بگذارید.

ثبت نام در مدیر هاب برای مدیریت کامنت اینستاگرام

یکی از امکانات پرطرفدار مدیر هاب، استفاده از امکان مدیریت کامنت اینستاگرام است.

مدیر هاب امکانات زیادی برای مدیریت دایرکت اینستاگرام و کامنت ها، زمانبندی پست و آی جی تی وی، استوری و حتی لایو دارد که می توانید بدون هیچ دانش خاصی از آن ها استفاده کنید. ما ۷ روز استفاده رایگان برای شما در نظر گرفته ایم که با ثبت نام به آن دست پیدا می کنید. مدیر هاب می تواند شما را به برندسازی و کسب درآمد بیشتر نزدیک کند.