اگر تصمیم به راه اندازی پیج تبلیغاتی در اینستاگرام گرفته اید، باید این مقاله را حتما بخوانید! قبل از اینکه شروع کنیم به یادگیری این موضوع که چگونه یک اینستاگرام حرفه ای داشته باشیم، باید به سوالات زیر پاسخ دهیم:

  • دقیقاً چرا می خواهید در اینستاگرام حضور داشته باشید؟
  • از اینستاگرام چه انتظاراتی دارید؟
  • آیا شما برندی دارید که خودش را معطوف به تصاویر جذاب می کند؟
  • آیا شما تمایل برای به اشتراک گذاشتن مطالبی که امکان دارد به کسب و کارتان مربوط نباشد دارید؟
  • آیا شما زمان و منابعی را در جهت اینکه آن را درست انجام دهید، برای صرف کردن دارید؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی است که به طور کامل در جیب شما زندگی می کند یا حداقل در یک صفحه نمایش لمسی. تا مدت های زیادی، شما نمی توانستید از اینستاگرام بر روی وب استفاده کنید و البته هنوز هم نمی توانید از یک مرورگر پست ارسال کنید. این باعث شده که اینستاگرام یک تجربه بسیار شخصی باشد و یک محصول باشد که کاملاً از طریق اینترنت تلفن همراه کار می کند. به این ترتیب، این برنامه دسترسی به مخاطبان تلفن همراهتان را فراهم می کند و این بسیار لذت بخش است که وقتی به آن وارد می شوید کاربران آن فعال هستند. با مدیر هاب همراه باشید!

با راه اندازی پیج تبلیغاتی در اینستاگرام کسب درآمد کنید!

اینستاگرام یک پلت فرم در جهت ایجاد و به اشتراک گذاشتن جنبه های بصری کسب و کار شما ارائه می دهد و به عنوان یک پورتال برای برند شما عمل می کند و به تعریف بهتر اگر اینستاگرام نبود، شما می بایستی تلاش می کردید که مطالب تان را در وبلاگ ها، به صورت پادکست و تیزر در جاهای دیگر منتشر کنید. همچنین نسبت به اکثر سیستم عامل های دیگر به شما اجازه می دهد، تصاویرتان را بعنوان یک داستان مینیاتوری از کسب و کاری که دارید به اشتراک بگذارید. در واقع این یک چیز شخصی بعنوان یک تصویر از کسب و کار شما ارائه می دهد و در زمان واقعی آن را به کار می برد.

بعنوان یک ابزار برای رشد و توسعه، اینستاگرام می تواند در همه انواع صنایع مؤثر باشد که برخی از قابل توجه ترین آنها، مواد غذایی، سلامت، مسافرت، لباس و… است که اینها بیشتر تمایل به بصری بودن دارند.

علاوه بر این بیزینس شما نیاز ندارد که یک محصول را به صورت فیزیکی به فروش برساند. در حقیقت، اینکه شما از طریق استفاده از تصاویر و فیلم ها با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید به مراتب قابل توجه تر از این است که در مورد محصولات تان بخواهید گفتگو داشته باشید.

در حقیقت این درجه و سطحی از تعامل است که به راحتی روی هر پلت فرم دیگری نمی توان آن را یافت و از آنجایی که حساب اینستاگرام ما چیزی است که ما آن را دوست داریم، از همه مهمتر برای ما این است که این به یکی از کانال هایی که ما می توانیم مشترکین خودمان را به آن وارد کنیم تبدیل شده است.

اگر یک ابزار تحلیل اینستاگرام نیاز دارید که شما را مدیریت کند، در مدیر هاب ثبت نام کنید.

در اینستاگرام کوتاه و تاثیرگذار باشید!

پست گذاشتن به طور مداوم و با برنامه ریزی ایجاد توقع و انتظار می کند. چقدر عالی و لذت بخش است که یک گروه بزرگ از مخاطبین دلخواه شما منتظر باشند که مطلب بعدی که شما می خواهید بگویید را بشنوند؟ این چیزی است که یک برنامه ارسال مداوم (یعنی ارسال پست برنامه ریزی شده و در مدت معین) ترویج می دهد.

چیزی استوار و ثابت باقی می ماند که ترکیبی از اشتیاق برای داشتن اطلاعات بیشتر و اجر و پاداش بصورت تناوبی باشد. در جهت توسعه این کار، یک مسیر برای ارسال خودکار محتواهای تان که بر اساس یک دستور العمل در جهت ارسال مطالب است ایجاد کنید. بعنوان یک سرویس اشتراک، این یکی از جنبه های مهم از استراتژی اینستاگرام شده که بخصوص برای ما بسیار حائز اهمیت است و برای ما انتظار و توقع ارائه مستمر را بوجود آورده است.

اینکه شما انبوهی از پست ها را از یک محتوا ارسال کنید حس طبیعی بودن را نابود می کند و کاربران اینستاگرام این رفتار و این روش را بعنوان اسپم می بینند و شما را آنفالو خواهند کرد. درعوض، از آنچه که درباره مخاطبان تان فهمیدید در جهت ایجاد یک برنامه سازمان بندی شده ارسال که محتوا را در لحظه و زمان مناسب به دست مخاطبان می رساند استفاده کنید. ما توصیه می کنیم ۲ تا ۳ بار در روز ارسال داشته باشید یا هر ۳ یا ۴ ساعت یک بار.

چگونه در اینستاگرام پست قرار دهیم؟

ارزیابی ها به ما نشان می دهد که هر تصویری که می بینیم موجب چه نوع احساساتی می شود: امید، آرزو، غرور، همدلی، ترس. بسته به زمینه فعالیت شما، این می تواند مکان های زیبا، مواد غذایی شگفت انگیز، مناظر، مدل های تناسب اندام و یا محتوای طنز آمیز باشد. اغلب ما به سادگی از یک متن با طراحی گرافیکی استفاده می کنیم. زمان آن است که طور دیگری فکر کنیم وبرگردیم به سمت تصاویر بیزینس و محصولات شما.

اما آنچه که یک عکس را باحال می کند و راه جالبی که آن را منطبق بر مطالب می کند یک نکته است: از مسائل کپی رایت آگاه باشید. اگر شما در حال استفاده از تصاویر و یا عکس های شخص دیگری هستید، مطمئن شوید که اجازه آن را دارید و این منابع معتبر است. تصاویر هم می تواند یک داستان را روایت کند و احساسات را جلب کند و تجارب را به اشتراک بگذارد.

درصد زیادی از مردم کارمند هستند یا مغازه‌ای دارند و با کمک آن پول در‌می‌آورند. بسیاری از افراد دوست دارند درآمد زیادی داشته باشند و به دنبال شغل دوم مناسبی می‌گردند. شغل دوم مخصوصاً برای کارمندان و معلمان بسیار مفید است. در این نوشته قرار است به شما پاسخ دهیم که آیا می‌توانید به عنوان شغل دوم خود به کسب‌ و‌ کار اینترنتی مشغول شوید؟

 

از عکس نوشته ها استفاده کنید!

هر تصویر آپلود شده در فهرست دوربین (گالری) ذخیره می شود و ارسال محتوا در اینستاگرام را فوق العاده آسان می سازد. در زیر چند نمونه از این تصاویر قرار داده شده است:
برای شروع، ما اطمینان ایجاد می کنیم که عکس شامل برندینگ ما، بعنوان بخشی از پست ماست. اکثر پست های ما شامل لوگو و وب سایت می باشد. تصاویر، رسانه هایی هستند که قابلیت اشتراک گذاری بالایی دارند.

برای جذابیت پست ها در اینستاگرام و جذب مخاطبان بیشتر از سوالات استفاده کنید: علاوه بر نقل قول ها و پیام های الهام بخش در تصاویر که ایجاد ارتباط عاطفی می کنند، سوال پرسیدن هم اغلب ایجاد تعامل کرده و افراد را به آن دعوت می کند. برخی از موفق ترین پست های ما از فالوئرهایمان برای پاسخ به یک سوال و یا چالش دعوت به عمل می آوردند.یکی از راه های اصلی که مردم می توانند در اینستاگرام پست های شان را به اشتراک بگذارند، از طریق TAG کردن دوستانشان است. که به این طریق است که در قسمت پیام ها نوشته می شود یا حتی بدون اینکه چیزی بنویسید فقط افراد را TAG می کنید (بدون کامنت). شما حقیقتاً از طریق استفاده از این روش در این جا می توانید خلّاقیت به خرج بدهید.

برای مدیریت کامنت اینستاگرام خود در مدیر هاب ثبت نام کنید و یکجا آن ها را در کمترین زمان مدیریت کنید!

به جای این که فقط از افراد بخواهید، دوستانشان را TAG کنند، برخی از همایش ها یا موقعیت ها را برای ارتباط با دیگران رواج دهید. برای مثال عکس زیر نوعی از تصاویر ماست که جزء برخی از محبوب ترین پست های ما حساب می شود و بالای ۱۰% تعامل ایجاد می کند. در اینستاگرام می توان گفت ۲ تا ۳% تعامل واقعا خوب است.

توضیحات (Caption) هر پست مهم است

یک بیان متناسب با تنظیم پارامترها برای همه پست های تان ایجاد کنید و روی همه پست های تان الصاق کنید. این برمی گردد به اینکه ایجاد انتظار کنید و آن انتظار را برآورده کنید. هنگامی که شما این کار را انجام دهید یک هماهنگی و یک بیان مرتبط با برندتان که برای هر کسی که جدیداً به شبکه شما اضافه می شود ایجاد کرده اید.

ما به سرعت قسمتی از دانش و بینش مان را ارائه می دهیم و می دانیم که مخاطبان ما چیزهای مفید و سودمندی را پیدا خواهند کرد، این می تواند یک چیز عالی از زمینه ای که کسب و کارتان را تعریف می کند باشد. نوشتن این نوع مطالب در توضیحات ارزش های شما را مستحکم می کند و به فالوئرهایتان اطمینان می دهد که شما همیشه حاضر و فعال باقی می مانید.

در این جا تعدادی از روش های قوت بخشیدن به توضیحات پست شما وجود دارد:

دوستان تان را tag کنید: این از همان اصل که در بالا گفته شد پیروی می کند. حتی اگر عکس شما باعث نشود که افراد به سرعت برای شما اقدام کنند، اغلب این فرصت وجود دارد که از طریق tag کردن دوستان تان گفتگو را گسترش دهید.

هشتگ #: هشتگ به عنوان یک ابزار بسیار حائز اهمیت است. آن ها مکانیزمی را برای بینندگان ارائه می دهند که به سرعت به موضوعات مورد علاقه شان دسترسی پیدا کنند و همه پست ها را با موضوع لینک گروه بندی کنند. برای آنالیز اینستاگرام خود می توانید در مدیر هاب ثبت نام کنید.